Przejdź do treści
Suszec 2
Przejdź do stopki

Zmiana przepisów dotyczących garaży SZCZEGÓŁY

AKCJA ZIMA 2024/2025 SZCZEGÓŁY

Menu

Aktualności

Aktualności

Treść

W związku z możliwością uzyskania przez gminę dofinansowania z  Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska  i Gospodarki Wodnej w Katowicach  na zadanie  z zakresu usuwania wyrobów azbestowych Wójt Gminy Suszec ogłasza nabór wniosków.

Dofinansowanie obejmuje koszty związane z demontażem, zbieraniem, transportem   i unieszkodliwieniem odpadów  zawierających azbest.

Wysokość dofinasowania maksymalnego może wynieść:

  • dla demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest (dla I stopnia pilności) do 100% kosztów kwalifikowanych, w tym w formie dotacji nie więcej niż 900 zł / Mg odpadów;
  • dla demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest (dla II i III stopnia pilności)   do 90 % kosztów kwalifikowanych, w tym w formie dotacji nie więcej niż 810 zł / Mg odpadów;
  • dla  zbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest   do 100 % kosztów kwalifikowanych,  w tym w formie dotacji nie więcej niż 700 zł / Mg odpadów;

Pozostałe koszty ponosi właściciel nieruchomość, użytkownik wieczysty lub zarządca nieruchomości. Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.

Wnioski należy składać w Urzędzie Gminy Suszec, w terminie  do dnia  15 kwietnia 2025 r.

Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z przyznaniem dofinansowania. W przypadku nieotrzymania przez Gminę Suszec dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w  Katowicach zadanie nie będzie realizowane.

Wszelkie informacje w przedmiotowej sprawie można uzyskać w Urzędzie Gminy Suszec w Biurze  Ochrony Środowiska i Rolnictwa lub pod numerem telefonu: 32 4493071 lub 32 4493066.          

Wzór wniosku dostępny  w Urzędzie Gminy Suszec lub do pobrania poniżej:

WNIOSEK DO POBRANIA

2261282