Aktualności
Treść
P O R Z Ą D E K
obrad XLIII Sesji Rady Gminy Suszec
w dniu 25 stycznia 2018 r.
-------------------------------------------------------------------------
1. Godz. 13.00 Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie zdolności Rady do podejmowania uchwał.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLII/341/2017 Rady Gminy Suszec z dnia 28 grudnia 2017 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2018.
6. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty.
7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie działek gruntowych stanowiących własność Gminy Suszec, położonych w Rudziczce i Radostowicach.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie działki położonej w Radostowicach.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Suszec na 2018 rok.
10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Suszec oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania, zakresu danych, które powinny być zawarte we wniosku o udzielnie dotacji i w rozliczeniu jej wykorzystania, terminu przekazania informacji o liczbie dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju, uczniów, wychowanków lub uczestników zajęć rewalidacyjno – wychowawczych, terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Suszec.
12. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XXVII/26/232/2005 Rady Gminy Suszec z dnia 24 lutego 2005 roku w sprawie uchwalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe zasady przyznawania i wypłacania nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego.
13. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
14. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
15. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
16. Sprawy porządkowe.
17. Zamknięcie sesji.