Aktualności

Treść

P O R Z Ą D E K   

obrad  XLIII Sesji Rady Gminy Suszec

w dniu 25 stycznia 2018 r.

-------------------------------------------------------------------------

1.      Godz. 13.00  Otwarcie sesji.

2.      Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.

3.      Przedstawienie porządku obrad.

4.      Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

5.      Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLII/341/2017 Rady Gminy Suszec z dnia 28 grudnia 2017 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2018.

6.      Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty.

7.      Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie działek gruntowych stanowiących własność Gminy Suszec, położonych w Rudziczce i Radostowicach.

8.      Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie działki położonej w Radostowicach.

9.      Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Suszec na 2018 rok.

10.  Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Suszec oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania, zakresu danych, które powinny być zawarte we wniosku o udzielnie dotacji  i w rozliczeniu jej wykorzystania, terminu przekazania informacji o liczbie dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju, uczniów, wychowanków lub uczestników zajęć rewalidacyjno – wychowawczych, terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji.

11.  Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Suszec.

12.  Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XXVII/26/232/2005 Rady Gminy Suszec z dnia 24 lutego 2005 roku w sprawie uchwalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe zasady przyznawania i wypłacania nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego.

13.  Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.

14.  Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.

15.  Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.

16.  Sprawy porządkowe.

17.   Zamknięcie sesji.