Przejdź do treści
Suszec 2
Przejdź do stopki

Menu

Aktualności

Treść

 

  1. Godz. 13.00  Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XVII/141/2015 Rady Gminy Suszec z dnia  29 grudnia 2015 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2016.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XVII/140/2015 Rady Gminy Suszec z dnia 29 grudnia 2015 r. roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2016-2024.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Pszczyńskiemu przez Gminę Suszec.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego gruntu.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/4/248/2013 Rady Gminy Suszec z dnia 24 stycznia 2013 r. w  sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru  obniżek  tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycielom, którym  powierzono stanowiska kierownicze w szkołach podstawowych, gimnazjach, przedszkolach oraz zespołach szkół prowadzonych przez Gminę Suszec oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli  nie wymienionych w art. 42 ust. 3 Karty  Nauczyciela.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Suszec.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  1. Podjęcie uchwały w  sprawie  przyjęcia „Regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej na zadanie związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Suszec”.
  1. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
  1. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
  1. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
  1. Sprawy porządkowe.
  1. Zamknięcie sesji.
2221350