Aktualności
Treść
- Godz. 13.00 Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie zdolności Rady do podejmowania uchwał.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XVII/141/2015 Rady Gminy Suszec z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2016.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XVII/140/2015 Rady Gminy Suszec z dnia 29 grudnia 2015 r. roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2016-2024.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Pszczyńskiemu przez Gminę Suszec.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego gruntu.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/4/248/2013 Rady Gminy Suszec z dnia 24 stycznia 2013 r. w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach podstawowych, gimnazjach, przedszkolach oraz zespołach szkół prowadzonych przez Gminę Suszec oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli nie wymienionych w art. 42 ust. 3 Karty Nauczyciela.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Suszec.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej na zadanie związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Suszec”.
- Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
- Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
- Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
- Sprawy porządkowe.
- Zamknięcie sesji.