Aktualności
Treść
P O R Z Ą D E K
obrad IX Sesji Rady Gminy Suszec
w dniu 28 maja 2015 r.
1. Godz. 13.00 Otwarcie sesji.
2. Wręczenie przez Przewodniczącą Gminnej Komisji Wyborczej zaświadczenia o wyborze na radnego Rady Gminy Suszec.
3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego radnego.
4. Stwierdzenie zdolności Rady do podejmowania uchwał.
5. Przedstawienie porządku obrad.
6. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
7. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Suszec na 2014 rok:
a) zapoznanie z treścią sprawozdań,
b) przedstawienie opinii przez komisje Rady Gminy
c) analiza,
d) dyskusja.
8. Zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy Suszec na 2014 rok.
9. Zapoznanie się z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Suszec.
10. Przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej.
11. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium.
12. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium.
13. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Suszec za 2014 rok.
14. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Suszec z tytułu wykonania budżetu na 2014 rok.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/15/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 22 grudnia 2014 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2015.
16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIX/87/409/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 23 października 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości służebnością przesyłu.
17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie działki gruntowej stanowiącej własność skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Gminy Suszec.
18. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
19. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
20. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
21. Sprawy porządkowe.
22. Zamknięcie sesji.