Aktualności

Treść

P O R Z Ą D E K   

obrad  IX Sesji Rady Gminy Suszec

w dniu 28 maja 2015 r.

 

 

1.      Godz. 13.00  Otwarcie sesji.

 

2.      Wręczenie przez Przewodniczącą Gminnej Komisji Wyborczej zaświadczenia o wyborze na radnego Rady Gminy Suszec.

 

3.       Złożenie ślubowania przez nowo wybranego radnego.

 

4.      Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.

 

5.      Przedstawienie porządku obrad.

 

6.      Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

 

7.      Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Suszec na 2014 rok:

a)      zapoznanie z treścią sprawozdań,

b)      przedstawienie opinii przez komisje Rady Gminy

c)      analiza,

d)     dyskusja.

8.      Zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy Suszec na 2014 rok. 

9.      Zapoznanie się z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Suszec.

10.  Przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej.

11.  Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium.

12.  Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium.

13.  Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Suszec za 2014 rok.

14.  Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Suszec z tytułu wykonania budżetu na 2014 rok.

15.  Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/15/2014 Rady Gminy Suszec z dnia  22 grudnia 2014 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2015.

 

16.  Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIX/87/409/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 23 października 2014 r. w sprawie  wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości służebnością przesyłu.

17.  Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie działki gruntowej stanowiącej własność skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Gminy Suszec.

 

18.  Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.

 

19.  Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.

 

20.  Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.

 

21.  Sprawy porządkowe.

 

22.  Zamknięcie sesji.