Aktualności
Treść
Szanowni mieszkańcy!
Kierując się troską o zdrowie i bezpieczeństwo naszych mieszkańców zagrożone coraz bardziej wzrastającą liczbą zachorowań na COVID-19 na terenie województwa śląskiego, w tym również naszych pracowników, zaleca się od dnia 07.04.2021 do odwołania, aby wizytę w sprawach:
1) z zakresu dowodów osobistych i ewidencji ludności ograniczyć do spraw pilnych wymagających osobistego stawiennictwa po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie z pracownikiem merytorycznym pod numerem: (32) 449-30-64.
Pozostałe sprawy można załatwiać za pośrednictwem platformy ePUAP, a także skrzynki elektronicznej : gmina@suszec.pl
2) z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego wyłącznie sprawy niecierpiące zwłoki, w szczególności sprawy związane z rejestracją zgonów po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie z pracownikiem merytorycznym pod numerem telefonu: (32) 449-30-65.
Pozostałe Sprawy można załatwiać za pośrednictwem platformy ePUAP, a także skrzynki elektronicznej : gmina@suszec.pl
W tym szczególnym czasie proszę o odłożenie na później spraw które nie wymagają natychmiastowej wizyty.
Dziękuję za wyrozumiałość!