Przejdź do treści
Suszec 2
Przejdź do stopki

Menu

Aktualności

Treść

Szanowni mieszkańcy!

         Kierując się troską o zdrowie i bezpieczeństwo naszych mieszkańców zagrożone  coraz bardziej wzrastającą liczbą zachorowań na COVID-19 na terenie województwa śląskiego, w tym również naszych pracowników, zaleca się od dnia 07.04.2021 do odwołania, aby wizytę w sprawach:

1) z zakresu dowodów osobistych i ewidencji ludności ograniczyć do spraw pilnych wymagających osobistego stawiennictwa po wcześniejszym  umówieniu wizyty telefonicznie z pracownikiem merytorycznym pod numerem: (32) 449-30-64.

 Pozostałe sprawy można załatwiać za pośrednictwem platformy ePUAP, a także skrzynki elektronicznej : gmina@suszec.pl

2) z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego wyłącznie sprawy niecierpiące zwłoki, w szczególności sprawy związane z rejestracją zgonów po wcześniejszym  umówieniu wizyty telefonicznie  z pracownikiem merytorycznym pod numerem telefonu: (32) 449-30-65.

Pozostałe Sprawy można załatwiać za pośrednictwem  platformy ePUAP, a także skrzynki elektronicznej : gmina@suszec.pl

W tym szczególnym czasie proszę o odłożenie na później  spraw które nie wymagają natychmiastowej wizyty.

Dziękuję za wyrozumiałość!

Pliki do pobrania

2144856