Aktualności
Treść
Informuje się, że zgodnie z zapisami z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, właściciele nieruchomości wyposażonych w bezodpływowy zbiornik (szambo) zobowiązani są do podpisania umowy na wywóz nieczystości ciekłych z podmiotem posiadającym zezwolenie Wójta Gminy Suszec na prowadzenie usług w zakresie odbioru i wywozu nieczystości ciekłych. Wykaz podmiotów prowadzących działalność w tym zakresie na terenie gminy Suszec jest dostępny w zakładce informacyjnej: http://www.suszec.pl/
Każdy posiadacz szamba zobowiązany jest na wezwanie kontrolującego przedłożyć umowę na wywóz nieczystości ciekłych oraz dowody uiszczania opłat za te usługi (rachunki, faktury vat), potwierdzające regularność wywozu nieczystości z szamba. Właściciele nieruchomości mają obowiązek pozbywać się nieczystości ciekłych z częstotliwością uniemożliwiającą przepełnienie zbiornika i gwarantującą ochronę środowiska gruntowo-wodnego przed zanieczyszczeniem, zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy SUSZEC.