Przejdź do treści
Suszec 2
Przejdź do stopki

Menu

Aktualności

Treść

P O R Z Ą D E K   

obrad  XLIV Sesji Rady Gminy Suszec

w dniu 22 lutego 2018 r.

 

  1. Godz. 13.00  Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLII/341/2017 Rady Gminy Suszec z dnia 28 grudnia 2017 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2018.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLII/340/2017 Rady Gminy Suszec z dnia 28 grudnia 2017 r w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2017-2025.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Miasta Bielsko - Biała.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu z dotychczasowymi najemcami. (garaże w Mizerowie)
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w najem części nieruchomości położonej w Suszcu. (budynek ośrodka zdrowia)
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy z dotychczasowym dzierżawcą. (hałda)
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż działek gruntowych położonych w Radostowicach i Mizerowie.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia na 2018 rok planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Suszec oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych, będących w posiadaniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o w Suszcu na lata 2018-2021, opracowanego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o w Suszcu.
  1. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
  1. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
  1. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
  1. Sprawy porządkowe.
  1. Zamknięcie sesji.
2220888