Aktualności
Treść
P O R Z Ą D E K
obrad XLIV Sesji Rady Gminy Suszec
w dniu 22 lutego 2018 r.
- Godz. 13.00 Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie zdolności Rady do podejmowania uchwał.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLII/341/2017 Rady Gminy Suszec z dnia 28 grudnia 2017 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2018.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLII/340/2017 Rady Gminy Suszec z dnia 28 grudnia 2017 r w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2017-2025.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Miasta Bielsko - Biała.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu z dotychczasowymi najemcami. (garaże w Mizerowie)
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w najem części nieruchomości położonej w Suszcu. (budynek ośrodka zdrowia)
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy z dotychczasowym dzierżawcą. (hałda)
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż działek gruntowych położonych w Radostowicach i Mizerowie.
- Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia na 2018 rok planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Suszec oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych, będących w posiadaniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o w Suszcu na lata 2018-2021, opracowanego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o w Suszcu.
- Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
- Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
- Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
- Sprawy porządkowe.
- Zamknięcie sesji.