Aktualności
Treść
Starostwo Powiatowe w Pszczynie wraz z Urzędem Miejskim w Pszczynie organizuje bezpłatne szkolenie dla organizacji pozarządowych z terenu powiatu pszczyńskiego. Głównym tematem będą zasady przygotowania oferty oraz sprawozdania z realizacji zadania publicznego.
Szkolenie poprowadzi Artur Gluziński - wykładowca akademicki, doświadczony szkoleniowiec. Specjalista w zakresie współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi.
Szkolenie odbędzie się w poniedziałek 12 października br. o godzinie 16:00 w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Pszczynie, ul. 3 Maja 10.
Do udziału zapraszamy wszystkie organizacje z terenu powiatu pszczyńskiego, które ubiegają się o dotacje na realizacje zadań publicznych zgodnie z Ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Prawidłowe wypełnienie oferty realizacji zadania publicznego, a następnie przygotowanie sprawozdania i rozliczenie całego projektu wciąż nastręcza organizacjom sporo problemów. Dlatego postanowiliśmy wspólnie zorganizować bezpłatne szkolenie dla organizacji pozarządowych właśnie z tej tematyki. Organizatorzy mają nadzieję, że nabyta wiedza pomoże organizacjom przy wypełnianiu aplikacji na 2016 rok.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt z Wydziałem Promocji Powiatu i Integracji Europejskiej Starostwa osobiście (pokój nr 8 na parterze), telefonicznie (tel. 32 449 23 10) lub za pomocą poczty elektronicznej: kultura@powiat.pszczyna.pl do 7 października 2015 r.
Prowadzący: Artur Gluziński pracował w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Wykładowca akademicki, doświadczony szkoleniowiec. Autor książki „Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”. Powołany przez Ministra Rozwoju Regionalnego na eksperta do oceny projektów realizowanych w ramach programów operacyjnych na lata 2007-2013. Uczestniczy w ocenie projektów składanych w ramach Rządowego Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich. Specjalista w zakresie współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi.