Aktualności
Treść
PORZĄDEK
obrad XI Sesji Rady Gminy Suszec
w dniu 9 lipca 2015 r.
- Godz. 13.00 Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie zdolności Rady do podejmowania uchwał.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/15/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 22 grudnia 2014 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2015.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr III/14/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 22 grudnia 2014 r. roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2014-2022.
- Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania i wykupu.
- Rozpatrzenie uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w części sołectwa Rudziczka i Suszec.
- Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w części sołectwa Rudziczka i Suszec.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały nr VII/54/2015 Rady Gminy Suszec z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Suszec.
- Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Suszec.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie działek gruntowych położonych w Suszcu.
- Podjęcie uchwały w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia interesu prawnego w uchwale Rady Gminy Suszec (Dot. Pani Rozalii Antosz).
- Podjęcie uchwały w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia interesu prawnego w uchwale Rady Gminy Suszec (Dot. Pana Tomasza Szyszka).
- Podjęcie uchwały w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia interesu prawnego w uchwale Rady Gminy Suszec (Dot. Pana Henryka Ficek).
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr VI/40/2015 Rady Gminy Suszec z dnia 26 lutego 2015 roku w sprawie włączenia Gimnazjum Publicznego w Kryrach do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kryrach.
- Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
- Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
- Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
- Sprawy porządkowe.
- Zamknięcie sesji.