Przejdź do treści
Suszec 2
Przejdź do stopki

Menu

Aktualności

Treść

Zapraszamy do udziału w pierwszym Suszeckim Dogtrekkingu, który rozpocznie się 24 maja 2015 r. o godz. 10.00 w Ośrodku Rekreacyjno-Wypoczynkowym "Gwaruś" w Suszcu.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym regulaminem imprezy:

 

1.      Organizator:

Żorskie Stowarzyszenie Dla Zwierząt

Os. Sikorskiego 52, 44 - 240 Żory

e-mail: aniazorydlazwierzat@wp.pl

Telefony: 728935664, 509257081

 

2.      Współorganizator :

Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu

ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec

tel./faks (32) 212-44-36

 

3.      Termin i miejsce:

24.05.2015 r.-  godz. 9.00 – 13.00

Ośrodek wypoczynkowy „Gwaruś” w Suszcu, ul. Baranowicka 

Biuro zawodów i start-meta na terenie ośrodka.

 

4.      Cel zawodów:

a.      wyłonienie najlepszych zawodników w Dogtrekkingu,

b.      propagowanie zdrowego trybu życia, aktywnego wypoczynku i rekreacji,

c.      wypromowanie psów ze schroniska,

d.      zbiórka pieniędzy na bezdomne zwierzęta.

 

Warunki uczestnictwa.

5.      Uczestnikiem jest osoba, która spełni następujące warunki:

a.      prześle na adres organizatora (aniazorydlazwierzat@wp.pl) zgłoszenie zawierające: imię i nazwisko, imię psa, nr telefonu, kategorię (mężczyźni, kobiety, rodzina) lub dokona osobistego zgłoszenia w biurze zawodów. Zapisy w dniu zawodów w godzinach 9.00-10.00,

b.      dokona opłaty startowej.

c.      prawo do startu w dogtrekkingu mają osoby, które ukończyły 18 lat, osoby mające mniej niż 18 lat mogą startować pod warunkiem pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych. 

d.      każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku zawodników niepełnoletnich na odpowiedzialność rodziców lub prawnych opiekunów).

 

6.      Warunki dotyczące psów:

a.      do udziału w Dogtrekkingu dopuszcza się wszystkie psy bez względu na wielkość,

b.      dopuszcza się start jednego zawodnika z maksymalnie dwoma psami,

c.      minimalny wiek uprawniający psa do startu to 1 rok,

d.      zabrania się startu suk w ciąży oraz do 6 tyg. po porodzie,

e.      zabrania się startu psa w kagańcu, kolczatce lub obroży zaciskowej,

f.       wszystkie psy biorące udział w dogtrekkingu muszą posiadać aktualne zaświadczenie o szczepieniu przeciw wściekliźnie,

g.      przez cały czas trwania zawodów tj. od przybycia zawodnika na miejsce, aż po wyjazd, zawodnik ma obowiązek trzymać psa/psy na smyczy,

h.      w przypadku braku możliwości kontynuowania marszu przez psa zawodnik ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym organizatora.

 

7.      Wyposażenie.

Każdy zawodnik ma obowiązek zabrać ze sobą na trasę:

a.      mapę (otrzymaną od organizatora),

b.      telefon komórkowy,

c.      miskę,

d.      wodę dla psa w ilości min. 1 litr,

e.      można korzystać z gps.

Zawodnik obowiązkowo zdaje sędziemu mapę oraz kartę zawodnika od razu po przekroczeniu linii mety.

 

8.      Kategorie:

a.      Mężczyźni,

b.      Kobiety,

c.      Rodzina- rodzinę zgłoszoną do klasyfikacji mogą tworzyć członkowie najbliższej rodziny i mogą oni wspólnie startować z jednym psem. Aby uczestniczyć w kategorii rodzinnej należy zgłosić, co najmniej 2 członków rodziny. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych zgłoszonej rodziny.
 

9.      Opłaty startowe:

a.      10 zł- koszt uczestnictwa w zawodach,

b.      opłata wpisowego może być dokonywana w formie przelewów z banków tradycyjnych, internetowych, przekazów pocztowych na konto organizatora oraz wpłat gotówkowych w biurze zawodów,

c.      Płatności dokonane na konto Organizatora tytułem uczestnictwa nie podlegają zwrotowi,

 

10.  Dane do przelewu:

Żorskie Stowarzyszenie dla Zwierząt

os. Sikorskiego 52
44-240 Żory
numer rachunku bankowego: 60 2030 0045 1110 0000 0263 9850

W tytule przelewu wpisać „Imię i nazwisko- opłata startowa  I Suszecki Dogtrekking”.

 

11.  Dochód z imprezy zostanie przekazany na bezdomne zwierzęta przebywające pod opieką Żorskiego Stowarzyszenia Dla Zwierząt.

 

 

12.  Dystans- Około 10 km

a.      start do Dogtrekkingu odbędzie się ze startu wspólnego o godzinie 10.00.

b.      trasa będzie oznakowana poprzez umieszczenie na niej punktów kontrolnych. Ominięcie punktu kontrolnego będzie równoznaczne z doliczeniem 20 minut do czasu końcowego.   

c.      Zawodnik, który w trakcie pokonywania trasy zrezygnuje z udziału w imprezie ma obowiązek poinformować o tym telefonicznie organizatora.

d.      zwycięzcami zostaną uczestnicy, którzy w najkrótszym czasie pokonają trasę. 

 

13.  Organizator zapewnia:

a.      każdemu uczestnikowi kolorową mapę i kartę zawodnika (do zwrotu na mecie),

b.      nagrody dla zwycięzców poszczególnych kategorii,

c.      zabezpieczenie medyczne i techniczne imprezy.

 

14.  Współorganizator zapewnia:

a.      puchary dla zwycięzców poszczególnych kategorii oraz pamiątkowe medale i dyplomy dla miejsc 1-3 na podium.

b.      przygotowanie miejsca startu i biura zawodów wraz z nagłośnieniem oraz zabezpieczenie techniczne imprezy.

 

15.  Informacje dodatkowe:

a.      spożywanie alkoholu na trasie przez zawodnika jest jednoznaczne z jego dyskwalifikacją,

b.      każdy uczestnik bierze udział w zawodach na własną odpowiedzialność,

c.      organizator nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy zaginione w trakcie trwania zawodów,

d.      Dogtrekking odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne,

e.      wszyscy zawodnicy proszeni są o nie zaśmiecanie trasy dogtrekkingu i szczególną troskę o środowisko naturalne w tym sprzątanie po swoim psie,

f.       w przypadku rezygnacji z udziału w imprezie Organizator nie wypłaca zwrotu wpisowego.

 

 

 

ORGANIZATORZY

Pliki do pobrania

I-Suszecki-Dogtrekking.pdf 291.25 KB
2221575