Aktualności
Treść
W dniu 30 kwietnia 2015 r. o godz. 13.00 na sali posiedzeń Urzędu Gminy Suszec odbędzie się VIII sesja Rady Gminy Suszec.
P O R Z Ą D E K
obrad VIII Sesji Rady Gminy Suszec
w dniu 30 kwietnia 2015 r.
1. Godz. 13.00 Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie zdolności Rady do podejmowania uchwał.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
5. Informacja na temat najczęściej występujących zachorowań mieszkańców Gminy Suszec oraz przedstawienie propozycji działań profilaktycznych w celu poprawy stanu ich zdrowia.
6. Rozpatrzenie uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Kobielice i Radostowice.
7. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Kobielice i Radostowice.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/15/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 22 grudnia 2014 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2015.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr III/14/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 22 grudnia 2014 r. roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2014-2022.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu za 2014 rok.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Suszcu za 2014 rok.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody wydzierżawienie działek gruntowych stanowiących własność Gminy Suszec.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości i działki gruntowej.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą.
15. Przedstawienie „Oceny zasobów pomocy społecznej na 2014 rok”.
16. Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną protokołu z przeprowadzonej kontroli.
17. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
18. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
19. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
20. Sprawy porządkowe.
21. Zamknięcie sesji.