Aktualności

Treść

W dniu 30 kwietnia 2015 r. o godz. 13.00 na sali posiedzeń Urzędu Gminy Suszec odbędzie się VIII sesja Rady Gminy Suszec.



P O R Z Ą D E K   

obrad  VIII Sesji Rady Gminy Suszec

w dniu 30 kwietnia 2015 r.

 

1.      Godz. 13.00  Otwarcie sesji.

2.      Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.

3.      Przedstawienie porządku obrad.

4.      Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

5.    Informacja na temat najczęściej występujących zachorowań mieszkańców Gminy Suszec oraz przedstawienie propozycji działań profilaktycznych w celu poprawy stanu ich zdrowia.

6.    Rozpatrzenie uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Kobielice i  Radostowice.

 

7.    Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Kobielice i  Radostowice.

8.      Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/15/2014 Rady Gminy Suszec z dnia  22 grudnia 2014 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2015.

9.      Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr III/14/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 22 grudnia 2014 r. roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2014-2022.

10.  Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu za 2014 rok.

11.  Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Suszcu za 2014 rok.

12.  Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody wydzierżawienie działek gruntowych stanowiących własność Gminy Suszec.

13.  Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości i działki gruntowej.

14.  Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą.

15.  Przedstawienie „Oceny zasobów pomocy społecznej na 2014 rok”.

16.  Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną protokołu z przeprowadzonej kontroli.

17.  Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.

18.  Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.

19.  Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.

20.  Sprawy porządkowe.

21.  Zamknięcie sesji.