Aktualności

Treść

Temat: GOOGLE ADWORDS

Grupa docelowa:

Pracownicy działów marketing, mikroprzedsiębiorcy (ze wskazaniem na firmy działające w branży e-commerce).

Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim dla osób niemających doświadczenia z systemem AdWords lub posiadających wyłącznie podstawowe informacje.

Termin: 21.05.2016r.

Czas: 09:00 – 15:00

Rejestracja

Miejsce: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego ul. Powstańców 34, Katowice – sala 205

Program

MODUŁ  I: Analityka internetowa w biznesie (godz. 9.00 – 11:00)

  1. Podstawy i mechanika działania reklam AdWords
  2. Zakładanie pierwszego konta AdWords
  3. Nawigacja po koncie.

PRZERWA KAWOWA, godz. 11:00 – 11:15

MODUŁ  II: Podstawy Google Analytics (godz. 11:15 – 13:30)

  1. Pierwsza kampania - konfiguracja przykładowej, małej kampanii „od zera”.
  2. "Wynik jakości"  - omówienie istoty parametru.
  3. Planowanie budżetu kampanii w kontekście realizacji założonych celów.

LUNCH, godz. 13:30 – 13:45 

MODUŁ  III – Praktyczna analityka w biznesie (godz. 13:45 – 15:00)

  1. Praca z narzędziami Google Keyword Planner i SemStorm przy dobieraniu słów kluczowych w reklamach.
  2. Optymalizacja kampanii (różnicowanie reklam, słowa wykluczające).
  3. Integracja Google AdWords z Google Analytics i analiza danych.

Szczegółowe informacje nt. warsztatów na stronach Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego (klik).