Aktualności
Treść
Temat: GOOGLE ADWORDS
Grupa docelowa:
Pracownicy działów marketing, mikroprzedsiębiorcy (ze wskazaniem na firmy działające w branży e-commerce).
Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim dla osób niemających doświadczenia z systemem AdWords lub posiadających wyłącznie podstawowe informacje.
Termin: 21.05.2016r.
Czas: 09:00 – 15:00
Miejsce: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego ul. Powstańców 34, Katowice – sala 205
Program
MODUŁ I: Analityka internetowa w biznesie (godz. 9.00 – 11:00)
- Podstawy i mechanika działania reklam AdWords
- Zakładanie pierwszego konta AdWords
- Nawigacja po koncie.
PRZERWA KAWOWA, godz. 11:00 – 11:15
MODUŁ II: Podstawy Google Analytics (godz. 11:15 – 13:30)
- Pierwsza kampania - konfiguracja przykładowej, małej kampanii „od zera”.
- "Wynik jakości" - omówienie istoty parametru.
- Planowanie budżetu kampanii w kontekście realizacji założonych celów.
LUNCH, godz. 13:30 – 13:45
MODUŁ III – Praktyczna analityka w biznesie (godz. 13:45 – 15:00)
- Praca z narzędziami Google Keyword Planner i SemStorm przy dobieraniu słów kluczowych w reklamach.
- Optymalizacja kampanii (różnicowanie reklam, słowa wykluczające).
- Integracja Google AdWords z Google Analytics i analiza danych.
Szczegółowe informacje nt. warsztatów na stronach Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego (klik).