Aktualności

Treść

  1. Godz. 13.00  Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
  1. Przedstawienie inicjatywy budowy hospicjum – Domu Ojca Pio w Pszczynie.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/15/2014 Rady Gminy Suszec z dnia  22 grudnia 2014 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2015.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty targowej, określenia wysokości stawek opłaty targowej, określenia zasad poboru opłaty targowej, zarządzenia poboru opłaty targowej w drodze inkasa, określenia: inkasentów opłaty targowej, wysokości wynagrodzenia za inkaso opłaty targowej, terminu płatności opłaty targowej.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Suszec.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zwarcie kolejnej umowy najmu z dotychczasowym najemcą.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie działek gruntowych położonych w Suszcu.
  1. Podjęcie  uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Suszec, a także trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia na 2016 r. Programu współpracy Gminy Suszec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Pszczyńskiemu z przeznaczeniem na pokrycie kosztów wyprodukowania praw jazdy oraz dowodów rejestracyjnych.
  1. Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną protokołu z przeprowadzonej kontroli.
  1. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
  1. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
  1. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
  1. Sprawy porządkowe.
  2. Zamknięcie sesji.